Verslag algemene ledenvergadering februari 2017

Verslag Algemene Ledenvergadering 14 februari 2017

Op 14 februari j.l. hebben we onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. Hierbij een verslag van de belangrijkste punten die besproken zijn:

• Ellen Hali licht als penningmeester haar laatste Rekening en Verantwoording, over 2016, toe. De kascommissie geeft haar goedkeuring aan het financiële verslag. Ellen behandelt ook de Begroting 2017.
• Voorzitter Henk-Jan van der Velde evalueert het Beleidsplan 2015 – 2019. Belangrijke zaken die we besproken hebben zijn onder andere de sporttechnische zaken met de selectietrainingen en het algehele tennisniveau. Ook komen het nieuwe ledenadministratiesysteem en boekhoudpakket in combinatie met de KNLTB ClubApp, en de samenwerking met andere verenigingen ter sprake.
• Tijdens de bestuursverkiezing treedt Henk-Jan van der Velde af als voorzitter en Ellen Hali als penningmeester. Vanwege haar vele jaren als penningmeester in het bestuur wordt Ellen Hali benoemd tot Lid van Verdienste. Ook Henk-Jan wordt hartelijk bedankt voor al zijn werk binnen het bestuur. De volgende bestuursleden worden ge- of herkozen:
o Barry Overink wordt gekozen als de nieuwe voorzitter;

o Robert van der Veer wordt gekozen, hij opteert voor de functie van penningmeester;

o Jeroen Bakker wordt gekozen, hij wil zich graag inzetten voor de jeugd en opteert voor de functie van voorzitter jeugdcommissie;
o Dini Blok wordt herkozen, zij wil graag de functie voorzitter jeugdcommissie blijven vervullen;
o Hugo van Bergen wordt gekozen, hij vervult sinds ¾ jaar ad interim de functie van secretaris en wil deze graag blijven vervullen.
Tijdens de eerstvolgende bestuursvergadering zal het bestuur de functies definitief verdelen.
Later in de vergadering stelt Lisanne Leurink zich beschikbaar als 9e bestuurslid, zij wil zich graag inzetten voor de jeugd.
• André le Loux schetst als voorzitter van de Stichting Wooldrikpark de belangrijkste gebeurtenissen van 2016 en wat er op de planning staat voor 2017. Een belangrijk punt is dat in het najaar 2017 de kolken van het riool vervangen moeten worden. Hiervoor moet de bestrating op het terrein open en maken we van de gelegenheid gebruik om deze ook te vernieuwen. Vanuit de vereniging dragen we hiervoor een substantieel bedrag bij.
• De voorzitter feliciteert de vele aanwezige jubilarissen met hun 25- of 40-jarig lidmaatschap en overhandigt hun een bos bloemen en een fles wijn.