Komt allen naar de jaarlijkse ALV op dinsdagavond 10 februari a.s. – Hierbij agenda ALV, verslag vorige ALV en jaarverslag 2014!

Graag nodigen wij onze leden uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op dinsdagavond 10 februari 2015 om 20:00 uur in de kantine van tennispark het Wooldrik.

Op 10 februari a.s. liggen vanaf 19.30 uur de vergaderstukken ter inzage, met o.a.:

1) De agenda ALV op 10 februari 2015  (zie: Agenda ALV 2015 )

2) Het verslag van de vorige ALV op 11 februari 2014 (zie: Verslag ALV 2014 )

3) Het jaarverslag van de commissies (zie: Jaarverslag 2014 )

4) De financiële stukken

Hierbij de volledige tekst van de brief, waarin we u als lid uitnodigen voor de ALV, inclusief de agenda.

Enschede, januari 2015

Betreft: algemene ledenvergadering Tennisvereniging Het Wooldrik

Geacht lid,

Graag nodigen wij u hierbij uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op dinsdagavond 10 februari 2015 om 20:00 uur in de kantine van tennispark het Wooldrik. Tijdens deze vergadering blikken wij terug op het afgelopen jaar en geven wij onze visie voor het komende jaar.

Het jaar 2014 is een geweldig tennisjaar geweest. Door het zachte weer en de vele toernooien en competities is er optimaal gebruik gemaakt van onze banen. Ook is in 2014 het vijftigjarig jubileum van onze vereniging gevierd. De jubileumcommissie heeft verscheidene activiteiten georganiseerd, met als absolute hoogtepunten het jubileumfeest en de dankjewel-avond.

Het afgelopen jaar hebben wij als bestuur het beleid voor de jaren 2015 tot en met 2019 vastgesteld en uitgewerkt in een beleidsplan. Dit beleid willen wij in de komende ALV aan u voorleggen.

Wilt u op de hoogte blijven van wat er speelt binnen de vereniging? Houd dan de website in de gaten. Hier wordt na elke bestuursvergadering een kort verslag geplaatst van hetgeen besproken is. Ook voor andere actuele informatie over onze vereniging kunt u terecht op www.tvhetwooldrik.nl of kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als u deze nog niet ontvangt, dan kunt u zich via de link op de website aanmelden.

Wij wensen u in 2015 weer heel veel tennisplezier en hopen u vaak te mogen begroeten op ons tennispark.

Tennisvereniging Het Wooldrik